Bewertungen von Van der Valk Thuis Tiel

Neue Beurteilungen

5.0
Tatjana
27 April 2021

Vind prijs , kwaliteit en hoeveelheden niet jn verhouding

Danny Prijs
10 April 2021

Pizza was klef en niet gaar, schnitzels waren perfect. En de verse jus de orange was van 22-03 en smaakte ook niet super helaas.. volgende keer hopelijk beter đŸ’ȘđŸŒ

Heinz Dahmes
8 April 2021

2 * Wienerschnitzel met daggroente, 3 * sate van kippendij met groene salade besteld. De schnitzels waren OK, maar de 3 saté s absoluut een tegenvaller: erg droog, maar bovenal: GEEN pindasaus erbij ( dan was het nog weg te werken geweest). De groene salade: 3 * een minidoosje met wat schijfjes komkommer en wat cherrytomaatjes... Daarentegen was de daggroente bij de schnitzels wel netjes in een aparte grote doos bijgeleverd, ruim voldoende voor 2 personen. Dus van de 5 bestelde maaltijden waren er 2 war we tevreden mee waren, en 3 waar we absoluut niet tevreden mee waren. Daarom maar 2 van de 5 sterren

Arjan
20 MĂ€rz 2021

Prima eten. Goed verpakt, doen we nog een keer!

Dineke Weddepohl
14 Februar 2021

Hadden al een keer eerder de geitenkaassalade besteld, maar dan voor de lunch en nu voor het avondeten en dus een grotere portie besteld. Vorige keer was de salade heerlijk met lauwwarme geitenkaas en een heerlijke dressing! Wat een tegenvaller deze keer, geen lauwwarme geitenkaas geen dressing geproefd, heel eerlijk gezegd vonden we de salade konijnenvoer,, zoals je dat wel zo zegt. De portie was prima en ook lekker veel geitenkaas erbij. De tiramisu smaakte naar een mokkataartje, was een lekker taartje/gebakje, maar absoluut geen tiramisu. Jammer.

Dirk
14 Februar 2021

Gebeld op de tijd dat het geleverd zou worden dat ze NU vertrokken. Op zich netjes, maar ze waren er dus 15 minuten te laat. Friet lauw en slap, halve kip kon gaarder en was vrij smakeloos. Wij gunnen de horeca hier in het dorp allemaal hun omzet, maar voor ons geen Valk meer...

Dineke Weddepohl
29 Januar 2021

De geitenkaassalade was erg lekker, heerlijk de lauwwarme geitenkaas en de friet was ook nog lekker warm. Zeer geslaagd dus.

Antwort von Van der Valk Thuis

Wij waarderen uw complement enorm! Wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, het bezorgteam!

P.Stam
17 Januar 2021

het eten was goed ende bezorging keurig pp tijd .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor het compliment! Met gastvrije groet, het bezorgteam!

Leon
14 Januar 2021

Uitgebreide kaart, lekker en op tijd bezorgd.

Antwort von Van der Valk Thuis

Dank u wel voor uw reactie! Hopelijk mogen wij u snel ontvangen in ons restaurant! Tot ziens.

Mouthaan
6 Januar 2021

Prima eten en precies op tijd

Antwort von Van der Valk Thuis

Dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze thuisbezorgd service! Graag tot te volgende keer. Met vriendelijke groet, het bezorgteam van Van der Valk

Sandra Veenstra
23 Dezember 2020

Eten was heerlijk. Alles precies gekregen wat we besteld hadden. En dat was best veel en verschillend.👍😋 Voor herhaling vatbaar!

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de complimenten! Wij waarderen dit enorm. Graag weer tot ziens! Met gastvrije groet, Het bezorgteam van Van der Valk

Maurice van Dijk
22 Dezember 2020

Jullie waren de schitzelgarnituur vergeten bij de schnitzel en de Saté saus bij 1 kippendij filet gerecht! Was jammer. Verder alles super zoals gewend!!!

Vd heuvel
12 Juli 2020

heerlijk eten. Keurig verpakt en verzorgd Precies op de juiste tijd klaar. Zeer tevreden

Antwort von Van der Valk Thuis

Het doet ons goed om te horen dat alles naar wens was! Dank voor uw feedback. Met vriendelijke groet, het bezorgteam!

Tvdb
27 Juni 2020

Op tijd bezorgd en was vers en smakelijk

Antwort von Van der Valk Thuis

Wat een leuke reactie! En we zijn erg blij om te horen dat alles naar wens was. Tot snel weer! van der Valk bezorgservice

Petra
24 Juni 2020

super vers, lekker, op tijd - echt restaurant kwaliteit eten als je thuis moet blijven.

Jeffrey
7 Juni 2020

Bestelling, betaling gaan eenvoudig via online systeem. Er werd netjes gebeld om te vermelden dat de aflevering verlaat was. Deelgerechten zijn verpakt (wel heel veel vocht), kwaliteit van de gerechten is goed. Helaas was er geen ei bij de asperges mee geleverd + autowas bon ontbreekt.

Jolande
2 Juni 2020

Diverse malen besteld. Altijd goed. Nu niet . 1x friet te weinig. Warme groente stelde zeer weinig voor. Alleen wat gebakken uien en een paar stukjes paprika, nog geen 30 gr. Jammer

M. Jansen
2 Juni 2020

Op tijd en lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Wat een leuke reactie! En we zijn erg blij om te horen dat alles naar wens was. Tot snel weer! van der Valk bezorgservice

Fred Hirschmann
2 Juni 2020

Voor een thuis bezorgde maaltijd was de kwaliteit uitstekend en de bezorging op tijd en correct. Na eerst een voorgerecht is het hoofdgerecht logischerwijs niet meer zo warm als je zou willen.

Antwort von Van der Valk Thuis

We zijn erg blij om te horen dat alles naar wens was. Tot snel weer! van der Valk bezorgservice

Claudia
29 Mai 2020

Was allemaal top nu

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Max
28 Mai 2020

Fantastisch, erg lekker, warm en vriendelijk bezorgd!

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

mar
27 Mai 2020

Schnitzel net zo lekker en krokant als in het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!

Antwort von Van der Valk Thuis

Wat een leuke reactie! En we zijn erg blij om te horen dat alles naar wens was. Tot snel weer! van der Valk bezorgservice

Jolanda Hol
26 Mai 2020

verrassend lekker zag er goed uit

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

JH.Reinders
22 Mai 2020

Het was super Goed verpakt en alles warm En keurig op tijd We hebben er van genoten 4 personen heerlijk asperge gegeten👍

Antwort von Van der Valk Thuis

Wat een leuke reactie! En we zijn erg blij om te horen dat alles naar wens was. Tot snel weer! van der Valk bezorgservice

Bas
22 Mai 2020

De bestelling was keurig op tijd klaar. De kwaliteit van het eten is zoals in het Van der Valk restaurant zelf: erg goed! Zeker een aanrader!

Antwort von Van der Valk Thuis

Wat een leuke reactie! En we zijn erg blij om te horen dat alles naar wens was. Tot snel weer! van der Valk bezorgservice

Claudia
21 Mai 2020

Kipsaté is in de kliko beland was niet lekker. Leek wel aan elkaar geplakt vlees met harde stukjes erin. Niet alles is bezorgd. De friet en satésaus Werden na gebracht met 2 ijsjes als excuses dat was wel netjes. Alleen de kroepoek en atjar had ik dus niet. Salade was oke alleen wel veel sla blaadjes met bruine stukken er op. Deze bestelling was een erge tegenvaller dit ben ik niet gewend van jullie.

Denise Kool (Start People)
20 Mai 2020

Super vriendelijke dame die onze bestelling bezorgde. Daarnaast zijn de broodjes goed belegd. Ook de salade is meer dan voldoende en vult goed. Wij gaan zeker nog eens bestellen.

Antwort von Van der Valk Thuis

Wat een leuke reactie! En we zijn erg blij om te horen dat alles naar wens was. Tot snel weer! van der Valk bezorgservice

Ria
20 Mai 2020

Super goed we hebben heerlijk gegeten.

Antwort von Van der Valk Thuis

Wat een leuke reactie! En we zijn erg blij om te horen dat alles naar wens was. Tot snel weer! van der Valk bezorgservice

Dick
19 Mai 2020

voor een thuis bezorgde maaltijd was het goed!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de reactie en hopelijk zien we u vanaf 1 juni weer terug bij ons! Tot snel, van der Valk Hotel Tiel

wilco
18 Mai 2020

Alles mooi op tijd geleverd Het was erg lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Wat een leuke reactie! En we zijn erg blij om te horen dat alles naar wens was. Tot snel weer! van der Valk bezorgservice

Maassen
15 Mai 2020

Heerlijk gegeten, zoals we van van der Valk gewend zijn.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de reactie en hopelijk zien we u vanaf 1 juni weer terug bij ons! Tot snel, van der Valk Hotel Tiel

Dinie vd Zand
15 Mai 2020

Het bestelde diner was uitstekend, Juiste temperatuur, hygiënisch verpakt en in te recyclen materialen. We kregen het geleverd een een leuke shopper met Toekan. Prima initiatief dus van vd Valk. Voor mij verdienen ze een dikke 10.

Antwort von Van der Valk Thuis

Wat een leuke reactie! En we zijn erg blij om te horen dat alles naar wens was. Tot snel weer! van der Valk bezorgservice

Arjan Kreuger
14 Mai 2020

Eten was heerlijk. Mals vlees en patat was super. Min punt er zat geen groente bij en bij de patat zat ook geen saus.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback zodat wij ons kunnen verbeter. Ook goed om te horen dat verder wel alles naar wens is geweest. Tot snel, van der Valk bezorgteam

Jolande
12 Mai 2020

Weer prima. Alleen voortaan wel even de opmerkingen lezen. Had gevraagd om hamburgers zonder kaas maar dat was niet gebeurd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback, en goed om te horen dat verder alles naar wens is geweest. Tot snel, van der Valk bezorgteam

Roy
11 Mai 2020

Was lekker eten

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Petra
11 Mai 2020

Het was heerlijk! Zijn met het hoofdgerecht begonnen omdat het nog lekker warm was, gevolgd met de carpaccio! Echt een aanrader om te bestellen!! đŸ˜ŠđŸ‘đŸ» Wij hadden het opgehaald en ze dachten dat het iets uitliep ivm de drukte, kreeg voor het wachten wat drinken (netjes op afstand allemaal) en vervolgens was het eten er al heel snel! Prima op tijd! Super service!

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Fred Cornelis
11 Mai 2020

Was lekker, warm en op tijd bezorgd. Wel erg jammer dat bij de asperges a la flamande het ei vergeten was. Maakte het wel minder

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor uw reactie, en sorry dat we het ei zijn vergeten. Deze hoort er uiteraard wel bij! Hopelijk tot snel, van der Valk bezorgservice

Hofman
10 Mai 2020

Wij hadden de Asperges alla Flamande .Heerlijk gegeten . Goed van temperstuur . Zeer royale portie's . . Op de afgesproken tijd vezorgd . Keurig in een warmhoud box . Wij gaan zeker nog eens bestellen.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Dokman
7 Mai 2020

We hebben echt super lekker gegeten met z'n vieren onze oudste zoon is 11 geworden en wilde graag bij van der valk eten maar dat ging een beetje moeilijk in deze tijd, maar het kon toch doorgaan op deze manier! Super fijn en super lekker! We zaten goed vol! Bedankt!

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Alex
6 Mai 2020

Gewoon goed zoals ik van van der Valk verwacht. 👍

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Van Rij
6 Mai 2020

Het eten was heerlijk. Bedankt voor de leuke kaart en tas! Helaas miste alleen de stroganoff saus bij de varkenshaas.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Minga Jongen
5 Mai 2020

Drie verschillende lunchgerechten, drie blijde vrouwen ( én al voor de derde keer ''mijn'' broodje carpaccio. Echt top, ik/we kom wéér en doe graag mee met de diner voor twee actie!

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Dianne
4 Mai 2020

Was heerlijk alleen frietjes waren wat koud en slap enigste aandachtpunt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Jolanda Hol
4 Mai 2020
Alinda
3 Mai 2020

Wij hebben een diner voor 2 cadeau gegeven. Thuis de tafel netjes gedekt en het eten opgehaald. Wij hadden bij bestelling aangegeven dat het ivm verjaardag was en tot onze verbazing zat er een ijsfontein in de tas en een kaartje voor de jarige. Zij hebben genoten van het lekkere eten, dus een geslaagd cadeau!

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Gerard
2 Mai 2020

Super ! Exact op afgesproken tijd . Lekker warm en goede kwaliteit. Opmerkingen worden ook echt serieus genomen

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Susan
1 Mai 2020

Bezorging was weer super. Binnen 40 min werd het eten bezorgd. Caesar salade was lekker en een normale portie is voldoende voor als maaltijd.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Jan en An
30 April 2020

Asperge maaltijd laten bezorgen, lekker en genoeg ! Half kippetje erbij met heerlijke bloemkool en goed gebakken frietjes. Voor herhaling vatbaar. Mooi op tijd bezorgd. Aardige dame. Help de plaatselijke horeca !

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Harold
27 April 2020

Prima, netjes op tijd af kunnen halen. Alleen werd het ons niet altijd duidelijk op de site of ergens bijvoorbeeld aardappeltjes of friet bij zat. Gerechten zelf smakelijk voor een schappelijke prijs! Voor herhaling vatbaar.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

E.L. de Graaf
27 April 2020

Twee pasta's met garnalen besteld. EĂ©n pasta zag er uit als soep: zo veel olie zat er in! De smaak was slap; zelf aangevuld met wat zout en pesto. Kortom: niet voor herhaling vatbaar en zeker geen aanrader. Teleurstellend, jammer.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor uw feedback en jammer te horen dat de pasta niet helemaal naar wens was. Wij zullen dit zeker meenemen ter verbetering van ons product. Van der Valk bezorgteam

m van den besselaar
27 April 2020

de afgifte klopte niet geheel met de bestelling (warme saus zat er niet bij /2x portie frites) de warme producten waren wat lauw geworden. maar van prima kwaliteit!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

ARjan
27 April 2020

Prima kwaliteit Goed verpakt Goed warm, zelfs na een rit van 20 min, en na het eten van voorgerecht!

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Mol
24 April 2020

Eten en bezorging was prima, Helaas heb ik de Stroganoffsaus niet bij de maaltijd aangetroffen

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Minga Jongen
23 April 2020

Top, heerlijke lunch voor mij Ă©n mijn vriendin. Goed verpakt, fijn aangereikt en heel vriendelijk. We komen terug!!!! Met dank, Minga

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Joke
23 April 2020
Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Roy
22 April 2020

Het eten was heerlijk. Niets op aan te merken.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Ruud Hilkes
22 April 2020

Kwaliteit goed.Bezorging precies op tijd.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Henk
21 April 2020

Top

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Margriet
21 April 2020
De bruin
20 April 2020

Super goed eten, heel netjes verzorgt. Vriendelijke bezorgster. Topper!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

José Nijman
20 April 2020

Kwaliteit en bezorging was meer dan goed. Misschien 1 puntje; Gisteren kreeg de persoon voor wie ik dit besteld had de witlof (dat was juist wat diegene niet mocht eten, medisch). Misschien een idee om een keuze te maken uit een aantal groentes, net als bij de broodjes. Verder was alles net geregeld, dank jullie wel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Susan
19 April 2020

We gaan zeker nog een keer bestellen. We vallen net buiten het postcode gebied, maar toch was het geen probleem om het eten te laten bezorgen. Ontzettend snelle bezorging, binnen 3 kwartier hadden we ons eten. Je wordt keurig op de hoogte gehouden wanneer ze verwachten het eten te brengen en wanneer ze onderweg zijn. Eten was lekker. Alles was goed verpakt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Ruud
18 April 2020

Complete maaltijd afgehaald. Keurig verzorgd ingepakt met grote tas erbij. Eten was prima. Goed alternatief om thuis uit eten te gaan. Beter en gezelliger is natuurlijk in restaurant zelf te eten als dat weer kan.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Monique Bronk
17 April 2020

Alles was goed verzorgd en heel smakelijk. Broodje carpaccio mag naar mijn smaak wel iets pittiger maar dat is persoonlijk. Bezorging goed en op tijd

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Iris
16 April 2020

Was top!

Antwort von Van der Valk Thuis

Fijn om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

JW van |hensbergen
16 April 2020

Gewoon goed en nog steeds voor herhaling vatbaar.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

E.
14 April 2020

Heel goede service. De bestelling was netjes op tijd klaar. Biefstuk was heerlijk met lekker veel gebakken ui en friet.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Baker
14 April 2020

friet te veel doorgebakken de rest priema

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

M van Toorn
14 April 2020

Onverwachts asperges gegeten, deze waren erg lekker en van goede kwaliteit.De maaltijden zagen er verzorgt uit en de hoeveelheid waren prima Lekker thuis uit eten

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Ronny
14 April 2020

Bezorging netjes op tijd. Lekker eten, prima verzorg, nette verpakking. Wel een beetje weinig vlees en groente.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Leo
14 April 2020

Lekker maaltijd, keurig op tijd

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Laura Borsboom
14 April 2020
FLorestein
14 April 2020

Het eten was heerlijk! Alleen de daggroente worden in zo’n bakje na het bakken een beetje drapering. Ligt uiteraard aan de groente maar ziet er niet zo appetijtelijk uit. En zet op de bakjes saus de naam van de inhoud. Dat maakt het net wat makkelijker om de juiste saus bij het juiste gerecht te plaatsen! Verder geen klachten , we hebben genoten !!

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

DICK
13 April 2020

KEURIG OP TIJD GELEVERD, KWALITEIT VOOR EEN THUIS BEZORGD MAALTIJD WAS PERFECT, NIEUWE BELOOFDE VERPAKKING OM WARM TE HOUDEN T.O.Z. VAN VORIGE WEEK WAS EEN SUPER PLUSPUNT. TOP, BEDANKT.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Mariska
13 April 2020

Het eten wat we hadden besteld was lekker en het zag er goed uit. Alleen de stroganoffsaus zat niet bij de varkenshaas, wat we wel besteld hadden. Dit was wel jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Suus
13 April 2020

Keuze op de menukaart is ruim, voor ieder wat wils. Het eten was bij aankomst wel flink afgekoeld helaas. Ook vinden we voor het bedrag wat je betaald, vrij weinig krijgt. Friet wel volop.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Astrid
12 April 2020

Ideaal nu alles gesloten is. Toch Paas eten in de tuin. Wat een bijkomend geluk. Exact op tijd. Uiterst keurige bezorging. Opvallend. Bezorgster had auto keurig in P vak gezet en niet dubbel geparkeerd op straat. Zeer net verpakt. Alles was meer dan voldoende. Prima verzorging. Smaak was goede voor kwaliteit heb ik 1 * minder. Gebaseerd op: “ Gelijk uit de keuken is natuurlijk altijd lekkerder. Tevens vinden wij enige aanvulling op de kaart. Met bv een Corson Bleu Schnitzel du Maütre . Aantrekkelijker. Zeer tevreden. Prima. Hartelijk dank. Positieve aanbeveling ..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Fijn om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

E.H.
12 April 2020

Het eten werd op de aangegeven tijd bezorgd en het was net zo als in het restaurant. Goede friet ook :-)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Jan
11 April 2020
Eize
9 April 2020

De carpaccio was heerlijk. De hamburger was heerlijk. Het varkenshaasje was iets te droog. De jachtsaus was voortreffelijk. De bitterballen (waren er veel!) waren prima. De patat was matig. Slap en lauw. Bezorging was zeer snel.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback en fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Inge
8 April 2020

Echt heel lekker gegeten, alles klopte aan de maaltijd. De prijs is prima, misschien wat laag zelfs gezien de kwaliteit. De beste bezorgmaaltijd van Tiel. Bezorging was op tijd en uiterst vriendelijk.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

E.L. de Graaf
7 April 2020

Uitstekend eten. Keurig op tijd afgeleverd. Herhaling ligt voor de hand.

Antwort von Van der Valk Thuis

Fijn om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Bertil Sundquest
7 April 2020

Genoeg keuze, redelijke prijzen ( ook voor bezorging) en goed op temperatuur. Perfect op tij bezorgd!!!

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Karen
7 April 2020

Prima geregeld & heerlijk diner gegeten

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Robin
6 April 2020

Bezorging was netjes op de afgesproken tijd, eten was op de friet na geweldig. friet was slap en niet goed gebakken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! We zijn sinds kort overgeschakeld naar een nieuw soort friet, hopelijk is deze iets meer krokant! Bedankt voor de feedback. Tot snel, van der Valk bezorgteam

Marja
6 April 2020

Het was opnieuw heel erg lekker. Warm, smaakvol en op tijd gebracht.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Dick
5 April 2020

bezorging ging mis, voorgerecht vergeten af te geven deze zijn later na bezorgd, maar toen zaten we al aan het hoofd gerecht, wat warmer gemaakt had moeten worden,dit was nu jammer van de gerechten. ( VOLGENDE KEER DAN MAAR BETER)

Antwort von Van der Valk Thuis

Goedendag, bedankt voor de terugkoppeling. Zoals telefonisch besproken doen we het graag een keer over bij u. Tot snel, van der Valk hotel Tiel

Wendy
5 April 2020

Eten was lekker en was warm. De bezorging was netjes op tijd. En vriendelijke bezorger.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Willemijn van Silfhout
5 April 2020
JW van |hensbergen
5 April 2020

Is echt een aanraden waard, prefect. En zeker voor herhaling vatbaar.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Esther
5 April 2020

Prima eten. Niet helemaal meer heet maar niet zo dat het ten koste ging van de kwaliteit. Bezorging uitermate vriendelijk.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

bouman
5 April 2020

Eten zeer goed verzorgd, warm en erg lekker. Voldoende per menu. Bezorging keurig netjes. Zeker voor herhaling vatbaar

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Job van Summeren
4 April 2020

Top

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

H.J.van Doesburg
4 April 2020

Het was heerlijk en op tijd bezorgd, een minpuntje, ik begrijp niet waarom er 25 cent kosten gerekend wordt bij een ideal betaling. Ik vind het fantastisch zal zeker vaker bestellen.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Lucy
3 April 2020

Gisteravond gebruik mogen maken van de bezorgservice van Van der Valk Tiel. De biefstuk en satĂ© waren nog lekker warm en van goede kwaliteit. De frietjes waren ook erg lekker maar wel wat weinig voor 2 personen! Ons buikje was namelijk nog niet helemaal rond. 🙈 Dit vinden wij een minpuntje. Verder wel erg snelle service! Al met al een aanrader. Voor grotere eters misschien extra frietjes bij bestellen. Maar als je niet weet hoeveel frietjes je erbij krijgt is dat lastig in te schatten. Het is natuurlijk ook zonde als je extra bijbesteld van te voren en je teveel hebt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Met jullie feedback gaan we aan de slag. Tot snel, van der Valk bezorgteam

Suzanne Deibert
2 April 2020

Alles netjes verpakt en erg leuk met het Van der Valk magazine en een mooie boodschappentas. De kwaliteit was helaas minder... de zalm was erg flauw, geen kruiden zelfs geen peper of zout en droog, te doorbakken, de frietjes waren slap en klef, waarschijnlijk omdat ze verpakt waren in hetzelfde doosje als waar de zalm In zat en de salades zaten er niet bij. Ik heb gebeld en daarna werd deze na 1,5 uur nog wel netjes bezorgd. De Ceasersalade was wel goed en de halve kip was gelukkig ook prima. De bezorging was top!

Antwort von Van der Valk Thuis

Hi Suzanne, bedankt voor de feedback en onze excuses voor het vergeten van de salade. Met jouw tips gaan we aan de slag! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Marja
1 April 2020

Het eten was warm en erg lekker. Netjes bezorgd. Wij gaan er zeker meer gebruik van maken.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Gerritse
1 April 2020

Prima verzorgd

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Pascal Geurts
1 April 2020

Heerlijk thuis gegeten. Goede keuze voor zowel volwassenen als voor kinderen. Duidelijke communicatie over levertijd. Goede prijs-kwaliteit verhouding

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Krista
1 April 2020

Snel bezorgd en redelijk warm. De kip-saté was wat weinig (slechts 1 spiesje), de hamburgers waren lekker, de schnitzel was oké. Kwaliteit vonden we matig.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor uw reactie. Met deze feedback gaan we aan de slag! Groet, bezorgteam van der Valk

Hans
31 MĂ€rz 2020

Het eten was lekker, de bezorging prima. Alleen ik had extra frietjes erbij besteld a € 2,50 maar dat was niet bij de bestelling geleverd maar wel betaald!

Antwort von Van der Valk Thuis

Goedendag Hans, jammer om te horen dat de bestelling niet helemaal compleet was. Zoals besproken, komen we vanavond nog een keer langs om het goed te maken! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Vd B
31 MĂ€rz 2020

Heerlijk gegeten. 17.00 besteld in Tiel en 17.45 thuis geleverd 2 dorpen verderop. Aanrader!

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Tatjana
31 MĂ€rz 2020

De Snitsel was lekker.. Maar ik had een verse jus besteld en dan krijg je een flesje wat uit een pak sinaasappelsap komt. Is ook prima maar is natuurlijk niet eerlijk als er staat vers en je betaald dan ook de hoofdprijs.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de feedback over de jus d'orange. Fijn om te horen dat verder alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Nadine Brouwer
31 MĂ€rz 2020

Super Service! Eten was ruim op tijd en erg lekker! We gaan zeker snel een keer keer bestellen!

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Jolande
30 MĂ€rz 2020

Kwaliteit is prima. Afhalen is slecht geregeld. Half uur na afgesproken tijd was de bestelling pas klaar. Eten is lekker en goed verzorgd.

Antwort von Van der Valk Thuis

Hi Jolande, bedankt voor de reactie en feedback. Volgende keer zorgen we dat we op tijd klaar staan. Tot snel, van der Valk bezorgteam

Kitty
29 MĂ€rz 2020
RADNA
28 MĂ€rz 2020

Van voor tot achter was het keurig verzorgd. Het online bestellen was gemakkelijk, de bestelling werd op de afgesproken tijd geleverd, de bezorger was vriendelijk, het eten was netjes en verzorgd verpakt en de smaak was goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zouden het anderen ook aanraden. Bedankt voor deze goede service :-)

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

L. Van Culenborg
28 MĂ€rz 2020
schoen
28 MĂ€rz 2020

wat was het lekker goed verzorgd keurig op tijd bezorgd top

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Van Rooijen
27 MĂ€rz 2020

Kwaliteit prima, bezorging geweldig. Zou wel fijn zijn als het geheel in een magnetron/ovenschaal aangeleverd wordt zodat we het zelf warm kunnen maken er er waarschijnlijk minder afval is. Als je nu eerst je voorgerecht opeet, is je hoofdgerecht niet warm meer, en dat is jammer

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie en goed om te horen dat alles naar wens was! We nemen de tips mee bij de aanschaf van onze bezorgmaterialen. Tot snel, van der Valk bezorgteam

Henk
26 MĂ€rz 2020

Eten was lekker en netjes optijd..

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Lizzy
24 MĂ€rz 2020

Super lekker Van der Valk- waardig eten! Echt een aanrader!

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de leuke reactie! Tot snel, van der Valk bezorgteam

Ina
23 MĂ€rz 2020

Super dat jullie thuis service zijn gaan doen met deze corona toestand. Bezorging was top. Het eten was erg lekker en nog goed warm!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor jullie leuke reactie en fijn dat jullie genoten hebben! Tot snel, van der Valk Hotel Tiel

Erik
21 MĂ€rz 2020

Mooi initiatief! We hebben heerlijk gegeten van de carpaccio en schnitzel. Gaan we zeker weer doen.

Antwort von Van der Valk Thuis

Bedankt voor de goede beoordeling, tot een volgende bestelling! Gr. de bezorg manager